Regulamin

ZASADY WSPÓŁPRACY

Nazywam się Monika Widelska. Prowadzę CENTRUM TERAPII DLA NASTOLATEK I ICH RODZIN „ZŁOTY ŚRODEK”, w ramach którego świadczę usługi online.

W tym dokumencie opisuję, jak możesz skorzystać z usług oraz ze Strony.

Jeżeli w dokumencie piszemy:

“ja” – oznacza to Założycielkę CENTRUM,

“Ty” – oznacza to każdą osobę korzystającą z usług CENTRUM TERAPII DLA NASTOLATEK I ICH RODZIN „ZŁOTY ŚRODEK” lub ze Strony.

Możesz się ze mną skontaktować:

Wyjaśnienia pojęć pisanych wielką literą znajdziesz w słowniku na końcu tego dokumentu.

I. Jakie usługi świadczę w CENTRUM TERAPII DLA NASTOLATEK I ICH RODZIN „ZŁOTY ŚRODEK”?

  1. W ramach CENTRUM świadczę usługi online (za pośrednictwem internetu).
  2. Szczegółowe informacje dotyczące poszczególnych usług, takie jak cena i czas trwania, znajdziesz na Stronie.

II. Kto zawiera Umowę?

  1. Za każdym razem, kiedy umawiasz się na wizytę w CENTRUM, zawieramy Umowę, dotyczącą świadczenia określonej usługi. Umowę zawieramy w języku polskim.
  2. Jedną stroną Umowy jesteś Ty (czyli Klient albo opiekun prawny Klienta), a drugą ja (czyli Założycielka CENTRUM).
  3. Jeśli chcesz się umówić na wizytę w CENTRUM, musisz:
    a) mieć ukończone 18 (osiemnaście) lat – w innym wypadku Umowę musi zawrzeć Twój rodzic lub inny opiekun prawny (wystarczy, jeżeli Umowę zawrze jeden rodzica/opiekun prawny – jest to jednoznaczne ze złożeniem przez niego oświadczenia, że drugi rodzic/ inny opiekun prawny nie zgłasza w tym zakresie sprzeciwu),
    b) mieszkać w Polsce – jeżeli mieszkasz w innym kraju skontaktuj się ze mną mailowo.

III. Jak możesz się umówić na wizytę?

  1. Możesz się umówić na wizytę:
    a) za pośrednictwem kalendarza dostępnego na Stronie
    b) telefonicznie: 882 012 474,
    c) mailowo: kontakt@centrumzlotysrodek.pl.
  2. Jeżeli chcesz się umówić:
    a) za pośrednictwem kalendarza dostępnego na Stronie – postępuj zgodnie z instrukcjami, które wyświetlają się w procesie rezerwacji wizyty; koniecznie będzie m.in. zaakceptowanie Zasad Współpracy,
    b) telefonicznie albo mailowo – szczegóły wizyty ustalimy podczas rozmowy/wymiany korespondencji.
  3. Umowa zostanie zawarta w chwili, kiedy dostaniesz potwierdzenie rezerwacji terminu wizyty. Potwierdzenie dostaniesz na swój adres e-mail wskazany w czasie umawiania wizyty. Zawarcie Umowy jest równoznaczne z powstaniem po Twojej stronie obowiązku dokonania płatności.
  4. Za usługę możesz zapłacić:
    a) za pośrednictwem systemu do płatności elektronicznych,
    b) przelewem.
  5. Jeżeli umawiasz wizytę za pośrednictwem kalendarza dostępnego na Stronie, musisz zapłacić z góry, niezwłocznie po umówieniu wizyty.
  6. Jeżeli wybierzesz płatność przelewem, musisz zapłacić w terminie 3 dni od chwili zarezerwowania wizyty. Jeżeli umówisz wizytę później niż 3 dni przed jej terminem, powinieneś zapłacić niezwłocznie po jej umówieniu. W każdym razie opłata musi wpłynąć na moje konto bankowe najpóźniej 24 godziny przed terminem wizyty. W przeciwnym wypadku, mogę anulować wizytę.

IV. W jaki sposób świadczę usługi?

  1. Przed pierwszą wizytą mogę Cię poprosić o podpisanie i odesłanie skanu Karty Klienta. W takim przypadku powinieneś odesłać skan mailowo (kontakt@centrumzlotysrodek.pl) najpóźniej na 24 godziny przed umówionym terminem.
  2. W celu odbycia wizyty, musisz posiadać:
    a) komputer, tablet, telefon lub inne urządzenie wyposażone w kamerę internetową i mikrofon,
    b) szybkie łącze internetowe – minimum 512kb/s (wysyłanie i pobieranie),
    c) zainstalowaną przeglądarkę internetową,
    d) aktywną pocztę e-mail.
  3. Wizyta online odbędzie się w trybie wideokonferencji. Przed wizytą dostaniesz od nas link do spotkania (mailowo).
  4. Kilka minut przed ustalonym terminem kliknij w przesłany link i zaczekaj na nawiązanie połączenia.
  5. Nie możesz nagrywać przebiegu wizyty. Ja mogę nagrywać przebieg wizyty tylko wtedy, gdy wyrazisz na to zgodę.
  6. Nawet jeżeli skutecznie umówisz się na wizytę, mogę odmówić świadczenia usługi, w przypadku, gdy:
    a) będę przypuszczać, że jesteś niepełnoletni lub niepoczytalny, a w Twoim imieniu nie będzie występować opiekun prawny,
    b) świadczenie usługi naruszałoby obowiązujące przepisy prawa, zasady etyki lub prawa osób trzecich,
    c) będę przypuszczać, że świadczenie usługi może zagrażać Twojemu zdrowiu lub życiu,
    d) nie uregulujesz płatności należnych za tę lub poprzednie wizyty najpóźniej 24 godziny przed umówionym terminem.
  7. Jeżeli odmówię świadczenia usługi w sytuacjach wskazanych w pkt. 18, będzie to równoznaczne z rozwiązaniem Umowy w trybie natychmiastowym.
  8. Jestem zobowiązana do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji uzyskanych od Ciebie (a w przypadku, gdy Klientem jest nieletni – także uzyskanych od niego) w związku ze świadczonymi usługami, w szczególności informacji o stanie zdrowia. Działam w tym zakresie zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami etyki.
  9. Możesz poprosić mnie o wydanie zaświadczenia dotyczącego odbytych wizyt. W zaświadczeniu mogą się znaleźć informacje dotyczące tego w jakim przedziale czasowym, z jaką częstotliwością i z jakich usług korzystał dany Klient. Jeżeli wizyta dotyczy rodziny lub pary, w zaświadczeniu wskazani zostaną wszyscy jej uczestnicy. W przypadku, gdy Klientem jest osoba niepełnoletnia, o wydanie zaświadczenia może poprosić każdy z rodziców/opiekunów prawnych.

V. Jak możesz przełożyć lub odwołać wizytę?

  1. Możesz odwołać wizytę wysyłając mail na adres kontakt@centrumzlotysrodek.pl lub SMS pod numer 882 012 474 nie później niż 24 godziny przed terminem wizyty. W takim przypadku otrzymasz zwrot dokonanej płatności.
  2. Jeśli nie odwołasz wizyty w sposób wskazany powyżej, a o ustalonej godzinie nie połączysz się ze mną online, wizyta podlega opłacie w wysokości 70% kwoty wskazanej w cenniku. Jeżeli już zapłaciłaś za wizytę, możesz wystąpić o zwrot części dokonanej płatności. Jeżeli nie zapłaciłaś – ureguluj płatność niezwłocznie, najpóźniej przed kolejną wizytą.
  3. Jeżeli wizyta nie odbędzie się z przyczyn leżących wyłącznie po mojej stronie, zaproponuję Ci inny termin. Jeżeli nie uda nam się ustalić dogodnego terminu, zwrócę Ci dokonaną płatność.
  4. Niezależnie od powyższych postanowień, przysługuje Ci prawo do odstąpienia od umowy uregulowane w ustawie o prawach konsumenta.
  5. Za wyjątkiem sytuacji, o której przeczytasz poniżej w pkt. 28, możesz zrezygnować z usługi w terminie 14 (czternastu) dni od dnia zawarcia Umowy.
  6. O swojej decyzji o rezygnacji powinnaś mnie poinformować przesyłając jednoznaczne oświadczenie (np. „rezygnuję z wizyty”). Oświadczenie możesz przesłać mailem. Nie musisz uzasadniać swojej decyzji.
  7. Jeżeli w czasie rezerwowania wizyty poinformujesz mnie, że zgadzasz się, abym rozpoczęła świadczenie usługi przed upływem 14 dni, utracisz prawo do rezygnacji z usługi, w chwili, gdy zostanie ona wykonana w całości.

VI Jak możesz złożyć reklamację?

  1. Jestem zobowiązana do świadczenia usług zgodnie z Umową.
  2. Zakres mojej odpowiedzialności wynika z powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności z postanowień Kodeksu Cywilnego.
  3. Nie ponoszę odpowiedzialności za problemy techniczne bądź ograniczenia techniczne występujące na sprzęcie, z którego korzystasz, a które uniemożliwiają Ci korzystanie z usługi online.
  4. Reklamację możesz przesłać mailowo: kontakt@centrumzlotysrodek.pl.
  5. Złożoną przez Ciebie reklamację rozpatrzę w ciągu 14 dni od dnia jej otrzymania lub uzupełnienia (jeżeli będzie niekompletna).
  6. W przypadku, gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Ciebie rezultatu, możesz skorzystać z:
    a) mediacji prowadzonej przez właściwy miejscowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej,
    b) pomocy właściwego miejscowo stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej,
    c) bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika konsumentów – w zależności od miejsca Twojego zamieszkania,
    d) internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

VII. Jak możesz korzystać ze Strony?

  1. Za pośrednictwem Strony świadczę nieodpłatnie następujące usługi:
    a) możliwość komentowania wpisów na blogu,
    b) formularz kontaktowy,
    c) newsletter.
  2. Za każdym razem, kiedy korzystasz z którejkolwiek z usług wskazanych powyżej, zawieramy umowę dotyczącą świadczenia tej usługi.
  3. Umowa dotycząca dodawania komentarzy na blogu jest zawierana w chwili, kiedy potwierdzasz dodanie komentarza.
  4. Nie ponoszę odpowiedzialności za treść komentarzy zamieszczanych przez użytkowników Strony. Jednocześnie mam prawo do niezamieszczania lub usuwania komentarzy o charakterze spamu, obraźliwych, zawierających wulgarne lub obraźliwe zwroty, treści niezgodne z prawem lub zawierające jakiekolwiek linki do innych stron.
  5. Umowa o dostarczenie treści cyfrowych w postaci Newslettera (wiadomości e-mail zawierające informacje o oferowanych przeze mnie nowościach, promocjach, produktach lub usługach) jest zawierana w chwili, gdy potwierdzisz, że chcesz się zapisać na listę subskrybentów Newslettera (klikniesz w link potwierdzający wysłany na adres e-mail podany w formularzu zapisu na Newsletter).
  6. Nie płacisz za przesyłane treści cyfrowe w tradycyjnym rozumieniu. W zamian otrzymuję dostęp do Twoich danych osobowych.
  7. Możesz w każdej chwili zrezygnować z otrzymywania Newslettera klikając w odpowiedni link zamieszczony w treści każdej wiadomości wysyłanej w ramach Newslettera.
  8. Opinie na temat usług, które znajdują się na Stronie pochodzą od Klientów. Nie ma możliwości automatycznego publikowania opinii na Stronie.
  9. Wszystkie opinie otrzymuję mailowo. Zawsze sprawdzam czy adres e-mail nadawcy jest faktycznie adresem e-mail Klienta.
  10. Nie płacę za wystawienie opinii.
  11. Sama decyduję, które opinie zostaną opublikowane na Stronie.
  12. Klienci i osoby, których dane zostały wskazane przy opublikowanej opinii mogą zgłaszać wszelkie błędy, w szczególności w sytuacji, gdy dana osoba w ogóle opinii nie przesłała.
  13. Aby korzystać ze Strony musisz posiadać dostęp do internetu oraz sprzętu i oprogramowania pozwalającego na przeglądanie stron internetowych. Musisz też posiadać adres e-mail.
  14. Nie możesz korzystać ze Strony w sposób sprzeczny z prawem, dobrymi obyczajami lub tym dokumentem,
  15. Możesz nieodpłatnie korzystać z treści udostępnionych na blogu. Pamiętaj, że wszelkie treści, które udostępniam na Stronie są  utworami w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych, stanowią moją własność intelektualną i podlegają ochronie prawnej. Bez mojej zgody nie możesz ich na przykład kopiować, publikować czy modyfikować.

VIII. Co jeszcze powinnaś wiedzieć?

  1. Zasady przetwarzania Twoich danych osobowych w związku ze świadczeniem usług opisane zostały w informacji dołączonej do tego dokumentu.
  2. Zasady przetwarzania Twoich danych osobowych w związku z korzystaniem ze Strony i zasady wykorzystywania plików cookies opisaliśmy w Polityce Prywatności.
  3. Z ważnych przyczyn mogę zmieniać treść Zasad Współpracy. Naszą Umowę będzie regulować dokument obowiązujący w dniu jej zawarcia.
  4. Zasady Współpracy w obecnym brzmieniu obowiązują od dnia: 1 września 2023 roku.
  5. Pojęcia pisane wielką literą, mają następujące znaczenie:
    a) CENTRUM – CENTRUM TERAPII DLA NASTOLATEK I ICH RODZIN „ZŁOTY ŚRODEK”
    b) Założycielka CENTRUM – Monika Widelska prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Monika Widelska, adres: ul. Janusza Korczaka 46/4LU, 08-400 Garwolin, NIP 8261382476, REGON:380913128
    c) Klient – każda osoba korzystająca z usług CENTRUM
    d) Umowa – umowa dotycząca świadczenia usług, zawierana między Założycielką CENTRUM a Klientem lub jego rodzicem/opiekunem prawnym
    e) Strona https://centrumzlotysrodek.pl/
    f) Zasady Współpracy – ten dokument.

INFORMACJA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH OSÓB, KTÓRE UMÓWIŁY SIĘ NA WIZYTĘ (POTENCJALNYCH KLIENTÓW) ORAZ OSÓB, KTÓRE BYŁY NA WIZYCIE (KLIENTÓW)

Dbam o to, aby Twoje dane osobowe były bezpieczne. Działam w tym zakresie zgodnie z RODO (Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE) oraz innymi obowiązującymi przepisami.

Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?

Administratorem danych osobowych jest Monika Widelska prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Monika Widelska, adres: ul. Janusza Korczaka 46/4LU, 08-400 Garwolin, NIP 8261382476, REGON:380913128.

Możesz się ze mn skontaktować mailowo: kontakt@centrumzlotysrodek.pl lub telefonicznie: 882 012 474.

Skąd mam Twoje dane osobowe?

Większość danych podajesz mi sama. Jeżeli zarezerwujesz wizytę za pośrednictwem kalendarza dostępnego na Stronie, Twoje dane osobowe otrzymam też od podmiotu zarządzającego kalendarzem, na podstawie Twojej zgody.

Dlaczego i na jakiej podstawie przetwarzam Twoje dane osobowe?

Twoje dane osobowe przetwarzam w celu:

  1. świadczenia usług w zakresie opieki medycznej, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) oraz art. 9 ust. 2 lit. h) RODO,
  2. zawarcia i wykonania umowy dotyczącej świadczonych usług, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO,
  3. dokonania rozliczeń, w tym prowadzenia ksiąg rachunkowych oraz wypełniania obowiązków podatkowych, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO,wynikającym z mojego uzasadnionego interesu, w szczególności w celach statystycznych, archiwizacyjnych, badania jakości i satysfakcji, marketingu bezpośredniego, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO,
  4. ewentualnego dochodzenia roszczeń i obrony przed roszczeniami, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO.

Jak długo przetwarzam Twoje dane osobowe?

Będę przetwarzać Twoje dane osobowe przez okres wykonywania Umowy. Po tym okresie mogę przetwarzać Twoje dane do czasu upływu terminów przedawnienia roszczeń (co do zasady sześć lat od końca roku kalendarzowego, w którym umowa przestała obowiązywać).

Dodatkowo:

  • dane przetwarzane w celu realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym prawa podatkowego, będą przetwarzane przez okres niezbędny do wypełnienia tych obowiązków,
  • w przypadku, gdy dane są przetwarzane na podstawie mojego uzasadnionego interesu, będą one przetwarzane do czasu istnienia interesów stanowiących podstawę tego przetwarzania lub do czasu zgłoszenia przez Ciebie sprzeciwu wobec takiego przetwarzania.

Komu przekazuję Twoje dane osobowe?

Mogę przekazywać Twoje dane osobowe swoim zaufanym współpracownikom, takim jak dostawca oprogramowania, dostawca płatności, biuro księgowe, podmioty świadczące usługi prawne, marketingowe, statystyczne, archiwizacyjne, platforma do konsultacji online.

W celu zapewnienia jak najwyższej jakości usług, korzystam z usług innych dostawców, np. w zakresie wsparcia IT. W związku z tym Twoje dane osobowe mogą być przekazywane poza teren Unii Europejskiej. W takim przypadku przekazywanie danych odbywać się będzie w oparciu o stosowną umowę zawierającą standardowe klauzule ochrony danych przyjęte przez Komisję Europejską, bądź na podstawie odpowiedniej decyzji Komisji Europejskiej.

Jakie są Twoje prawa?

W związku z tym, że przetwarzam Twoje dane osobowe, możesz:

  • żądać udzielenia informacji o tym, jakie dane osobowe dotyczące Ciebie przetwarzam (tzw. prawo dostępu),
  • żądać sprostowania Twoich danych, jeżeli staną się nieaktualne, niekompletne lub w inny sposób niepoprawne,
  • żądać usunięcia Twoich danych, jeżeli uznasz, że Twoje dane osobowe nie powinny być już przeze mnie przechowywane (w określonych przypadkach możemy odmówić usunięcia danych),
  • żądać ograniczenia przetwarzania Twoich danych (w sytuacjach opisanych w art. 18 RODO),
  • żądać przeniesienia Twoich danych do innego administratora,
  • zgłosić sprzeciw wobec przetwarzania tych danych, które przetwarzam na podstawie swojego uzasadnionego interesu,
  • wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznasz, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.

Co jeszcze powinnaś wiedzieć?

Podanie przez Ciebie danych osobowych jest warunkiem zawarcia i wykonania Umowy.

Twoje dane osobowe nie będą poddawane profilowaniu oraz zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji.

GDPR

Polityka prywatności